Size nasıl yardımcı olabiliriz?

"Siparişlerim" sayfasından veya "Sipariş Takibi" nden giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.
İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al
Ürünleri faturası ile beraber tek bir pakete koy
İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla

Siparişinizi iade etmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.

  1. Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  2. Sipariş Detay sayfasında bulunan ''Kolay İade'' butonu ile Ücretsiz İade Kodunuzu alınız.
  3. Ücretsiz İade kargo kodunuzu ve Alıcının 292084687 Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek, paketinizi faturanız ile birlikte Yurt İçi Kargo'ya verebilirsiniz.
  4. İade edeceğiniz ürünü faturası ve Yurtiçi Kargo iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz yeterlidir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edilebilir.
  5. Set ürünlerin iadesinde, setin tamamının aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
  6. İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
  7. İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.

Uyarı: Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz
Siparişini Bul
Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını "Siparişlerim" sayfasından veya "Sipariş takibi" nden öğrenebilirsiniz.
İptal Et
Siparişlerim sayfasından, Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Takip Et
İptal ve Para iadenizin durumunu Siparişlerim sayfasından veya Sipariş takibi butonundan takip edebilirsiniz.

Siparişinizi iptal etmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.

  1. Siparişinizi ancak faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz, Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
  2. Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya siparişi geri iade gönderebilirsiniz.
  3. Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını ilgili siparişin detay sayfasında görüntüleyebilirsiniz.
  4. Sipariş Detayı > Siparişi İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz
  5. Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  6. Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.

İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır. Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

 

 

İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren 10 iş günüdür. Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıma sürecinin ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

İade ettiğiniz ürünün durumunu öğrenmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.

1- Siparişlerim sayfasına gidiniz.

2-İlgili sipariş detayından iade ettiğiniz ürünün son durumunu kontrol edebilirsiniz.

 

Siparişiniz bizim tarafımızdan yalnızca tedarikçi kaynaklı bir gecikme nedeniyle iptal edilebilir. Bu nedenle ürünlerinizin gönderimi gerçekleştirilememektedir.

Siparişinize ait ücret iadesi bankanıza bağlı hesabınıza 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.

Ürünleriniz sipariş detayınızdaki "Tahmini Kargo Tarihi" nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir. Önceliklendirme işlemi yapılamamakta olup nelirtilen kargoya teslim tarihinin aşıldığını görüntülüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Siparişinizde paket  içi eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz.

  1. İlgili koliyi ağzı açık şekilde fotoğraflayın. ( Koli boyutunu ürünler gözükecek şekilde fotoğraflayınız)
  2. ‘İletişim Formu' aracılığıyla eksik parçanızı belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte paylaşmalısınız.

Talebinizi üzerine size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.

Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.

  1. Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.
  2. Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

 

Kargo şirketinden cep telefonunuza gelen SMS üzerinden ya da Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.

 

Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişkenlik gösterebilmektedir,

  1. Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
  2. Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
  3. Farklı bir problem yaşıyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Siparişlere yeni bir ürün eklenememektedir. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz.

Siparişlerim> Detay > Fatura görüntüle adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz.

Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir. Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır. Eğer siparişiniz kargoya verildiyse ve adres değişikliği yapmak istiyorsanız kargo şirketiyle iletişime geçebilirsiniz.

Üye girişi yaparak sipariş detaylarınızdan veya üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip butonundan siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Siparişiniz Tedarik Sürecinde ise  Sipariş Detay sayfanızda gördüğünüz Planlanan Gönderim Tarihi sonuna kadar hazırlanarak Yurt İçi Kargoya teslim edilecektir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde, Sipariş Detaylarınızda bulunan Kargo Takibi butonundan siparişinizin kargo durumunu da görebilirsiniz.  

Ürünlerin kendi detay sayfasında kargoya veriliş tarihi belirtilmektedir. Bu bilgi anlık stoklar için geçerli olup, stokların tükenmesi ya da stok girişi olması durumunda güncellenmektedir. 

Siparişinizi tamamladıysanız, üye girişi yaparak kontrol edebileceğiniz Sipariş Detay sayfasında yer alan Planlanan Gönderim Tarihinde kargoya verilecektir.
Üye olmadan sipariş verdiyseniz , Sipariş Takip butonuna tıklayarak kontrol edebileceğiniz Sipariş Detay sayfasında yer alan Planlanan Gönderim Tarihinde kargoya verilecektir.

Teslim aldığınız set içeriğinde 5 adete kadar kırık/hasarlı parça bulunması durumunda web sitemizden “Kırık Parça Talep Formu” nu doldurmanız gerekmektedir. Forma parça adlarını yazmayı ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu fotoğrafı eklemeyi unutmayın. Bu durumda elinizdeki kırık parçaları bize göndermenize gerek yoktur.

Bunun dışındaki hallerde Kargo firmanızdan “Hasar Tespit Tutanağı” tutturmanız gerekmektedir.

Set olarak satılan ürünlerde Hasar Tespit Tutanağı tutturmadıysanız ve 5 adetten fazla kırık/hasarlı parça olması durumunda ürünü faturası ile birlikte Yurt İçi Kargo aracılığıyla bize geri gönderebilirsiniz. 
Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz.

'' Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının 292084687 Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek faturanızla birlikte Yurt İçi Kargoya paketinizi verebilirsiniz ''

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Ürün fiyatı artmış ise , hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde,  firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Sitemiz kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır. Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin 3. şahıslarca görünemeyeceğinin işaretidir. Sitemiz, bankalar tarafından da kullanılan EV SSL sertifikasına sahiptir. EV SSL sertifikası sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

Sitemiz, ödeme için Finans Bank, İş Bankası, Ak Bank, TEB ve Yapı Kredi bankalarına ait e-ticaret Sanal POS sistemlerini kullanmaktadır.

Bizimle paylaştığınız kredi kartı bilgileriniz; adres, telefon, mail adresi vb. kişisel bilgileriniz hiçbir şekilde başka kuruluşlarla paylaşılmayacaktır ve gizli tutulacaktır.

Sitemizden vereceğiniz siparişleri kredi kartınızı kullanarak peşin ya da taksitle veya Banka kartı ile veya ödeme sayfasındaki diğer ödeme yöntemlerini kullanarak gerçekleştirebilirsiniz. 

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde anlaşmalı kredi kartları ile 9 taksite kadar ödeme yapabilirsiniz. 

Sitemizde kullanabileceğiniz anlaşmalı kredi kartları:

Worldcard

Maximum Kart

Bonus Card

CardFinans

Axess Kredi Kartı

Paraf Card

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.Ödeme sayfasındaki diğer tüm alternatif ödeme yöntemlerini kullanabilirsiniz.

Ödeme aşamasında kart numaranızı girdikten sonra taksit seçenekleri karşınıza çıkacaktır.

Kredi kartı ödemesinde sorun ile karşılaştığınızda kredi kartınızın ait olduğu bankanın müşteri hizmetlerine ulaşarak kredi kartınızda blokaj, limit sorunu, online alışverişe açık olup olmaması, kart ailesinin özelliklerini taşıyıp taşımaması veya teknik bir problem olup olmaması konusunda bilgi almanızı rica ediyoruz.

Sitemizden kredi kartı puanları ile alışveriş yapılamamaktadır.

Aldığınız ürün hasarlı ya da ambalajı deforme olmuşsa bunun için Hasar Tespit Tutanağı gerekmektedir.

Ürününüzü teslim almadan gelen kargo personeli ile kontrol ederek ürünün kolisinde hasar görmeniz durumunda Hasar Tespit tutanağını tutturarak kargoyu geri göndermeniz gerekmektedir.

Teslim aldığınız kargolar için iade işlemi yapmak isterseniz Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilrsiniz.

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Ürün fiyatı artmış ise , hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde,  firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Sitemizden üye girişi yaparak siparişlerim bölümünden , üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşedeki Sipariş Takip butonundan sipariş oluşturup oluşturmadığınızı görebilirsiniz.

Eğer herhangi bir bilgi yer almıyor ise 0850 25 25 572 Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz

Size bildirilen kupon kodunu “Alışveriş Sepetim” sayfasında bulunan ürünlerin hemen altında yer alanSize özel indirim kupon kodunu girinizkısmına tıkladığınızda açılan kutucuğa girdiğinizde indirim gerçekleşecektir.

Kuponunuz herhangi başka bir indirim veya kampanya ile birleştirilemez veya nakite çevrilemez. Kuponunuz belli tarih aralıklarında ve belirlenen ürünlerde geçerlidir.

Faturanıza web sitemizdeki Sipariş Detay Sayfanızdan ulaşabilirsiniz. 

Teslimat ve Fatura adresinizi farklı girdiyseniz, faturanız siparişiniz kargoya verildikten itibaren en geç 7 iş günü içerisinde kesilecektir. Bu durumda aynı şekilde Sipariş Detay Sayfanızdan ulaşabilirsiniz.

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Satın almak istediğiniz ürünün detay sayfasındaki “E Posta Adresiniz” bölümüne mail adresinizi girerek “Stoğa Girince Haber Ver” butonunu tıklamanız gerekmektedir. Ürün stoklara girdiği anda mail aracılığı ile bilgilendirileceksiniz. Bu bilgi anlık ve kısıtlı adetteki stoklar için de gelebileceğinden ürüne ait stok kısa süre de tekrar bitebilecektir.

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde kargo ücreti  işlem sırasında alışveriş tutarınıza eklenir.
Teslimat esnasında kargo firmasına ayrıca bir ödeme yapmanıza gerek kalmamaktadır.

Her ürün için garanti süresini ürünün kendi sayfasında yer alan açıklamalardan kontrol edebilirsiniz.

Yurt dışına gönderim yapılmamaktadır.

Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır.

Eğer teslim adresinde kimse bulunmaz ise, paketinizi almanız için kapınıza Kargo İhbar Notu bırakılır ve kargo şubeye geri getirilir. Şubeye getirilen kargonuzu 3 iş günü içinde şubeden teslim almanız gerekmektedir. Belirtilen sürede teslim alınmaz ise kargo firmamıza iade edilir ve 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Ürün fiyatı artmış ise, para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde, aynı ürünü daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Yararlanmak için firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

İade süresi, siparişinizi teslim aldıktan itibaren14 iş günüdür.

Yurt İçi Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunu, ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz.

'' Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının 292084687 kodlu Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek faturanızla birlikte Yurt İçi Kargoya paketinizi verebilirsiniz ''

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Siparişinizin her aşamasında olduğu gibi , kargoya verildikten sonra da SMS ve e-posta yoluyla size takip etmenizi sağlayacak gerekli bilgiler iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise Siparişlerim bölümündeki ilgili siparişinizin Sipariş Detayına tıklayarak ta Kargo Takibi butonundan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz. 

Sipariş Detay sayfanızdan Kolay iade butonuyla iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

'' Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının 292084687 kodlu Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek faturanızla birlikte Yurt İçi Kargoya paketinizi verebilirsiniz ''

Yurt İçi Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilrsiniz.

İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir.

Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.

 

Mağazalardan iade işlemi gerçekleştirilememektedir. 

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak size bilgi verilmektedir.

Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş günü değildir.

İade süresi, gönderimi sağladığınız tarihten itibaren değil iade ürünler depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar ve en geç 10 iş günü içerisinde süreç tamamlanarak size bilgi verilmektedir.

İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız “Yurtiçi Kargo” firmasından/şubesinden iade ettiğiniz kargo için gönderi takip numarasını talep edebilirsiniz.

Bu takip numarası ile gönderi takibinizi ve firmamıza teslim olduğu tarihi,  göndericisi olarak siz kontrol edebilirsiniz. 

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz için süreç tamamlanarak size bilgi verilmektedir.
 

Ücret iadeniz gerçekleştiğinde mail ve sms yoluyla tarafınıza bilgi verilmektedir.

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz için süreç tamamlanır.

İlgili tutar firmamızca , bankanıza tek seferde iade edilmektedir.

Taksitli alışverişinizin iade tutarının kartınıza taksitli yansıması bankanız ile ilgili bir durumdur. Bu konuda bankanız ile temasa geçmeniz gerekmektedir.

Aldığınız ürün hasarlı ya da ambalajı deforme olmuşsa bunun için Hasar Tespit Tutanağı gerekmektedir.

Kargoyu teslim aldıysanız Yurt İçi Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz.

'' Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının 292084687 kodlu Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek faturanızla birlikte Yurt İçi Kargoya paketinizi verebilirsiniz ''

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Ürün fiyatı artmış ise , hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde,  firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Eksik koli / Eksik ürün / Eksik Ürün İçeriği vb. durumları bize bildirmeniz gerekmektedir. Dilerseniz İade etmeden önce ;

Koli eksik ise kargo firmasından destek almamız gerektiğinden konuyu bize iletebilirsiniz.

Koli içi eksik var ise ilgili koliyi ağzı açık olacak şekilde fotoğraflayıp web sitemizdeki  'iletişim formu' aracılığıyla yazılı talebinizi ilgili fotoğrafı da ekleyerek iletebilirsiniz.

Talebiniz doğrultusunda inceleme işlemi başlatılacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

 

Ürün değişimi maalesef yapılamamaktadır.

Ürününü size teslim edildiği esnada hasarlı/kusurlu/defolu vb. durumda ise Sipariş Detay sayfanızdan Kolay iade butonuyla iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Ancak aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır.

Ürün fiyatı artmış dahi olsa, hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde, firmamıza talebinizi iletmeniz yeterlidir.

Sipariş Detayı sayfasında bulunan Siparişi İptal Etmek İstiyorum butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.

Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.

Adet veya satır iptali yapılamamaktadır. İptal işlemini yalnızca tüm siparişiniz için talep edebilirsiniz.

Adet veya satır iptali yapılamamaktadır. İptal işlemini yalnızca tüm siparişiniz için talep edebilirsiniz.

Sipariş Detayı sayfasında bulunan Siparişi İptal Etmek İstiyorum butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.

Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip butonu aracılığıyla sipariş detayı sayfasına ulaşabilirsiniz.

 

Ödeme aşamasını da tamamlayarak siparişinizi verdiniz ancak siparişlerim sayfasında ilgili siparişinizi göremiyorsanız, en geç 24 saat içerisinde siparişiniz görünür hale gelecektir.

Siparişinizdeki ürünler faturalanarak paketleme aşamasına geçer ve süreç sonunda kargoya hazır hale getirilir.

Bu yüzden faturası kesilen siparişinizin kargo gönderi kodunun oluşması biraz zaman alabilir.

Gönderi kodunuz aynı günün akşam saatlerinde veya sonraki gün oluşacaktır.

Bu süre 24 saati aştığı takdirde dilerseniz firmamızdan iletişim formu veya destek hattı aracılığıyla bilgi isteyebilirsiniz.

 

Siparişinizin kırık/ hasarlı teslim edilmesi durumunda aşağıdaki işlemleri uygulayabilirsiniz.

  1. Siparişlerim sayfasına gidiniz.
  2. Sayfada bulunan Talep Oluştur butonuna tıklayınız.
  3. Kırık Parça Talep Formunu doldurunuz.
  4. Kırık Parça Talep Formuna sipariş numaranızı, kırık parça adedini, kırık parça ürünün tam adını ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu tek karelik görseli eklemeyi lütfen unutmayınız.

İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren 10 iş günüdür. Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıma sürecinin ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz

Siparişinizin geciktiğini düşünüyor ve sipariş detayınızda belirtilen kargoya teslim tarihinin aşıldığını görüntülüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir. Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

 

Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır. Eğer siparişiniz kargoya verildiyse ve adres değişikliği yapmak istiyorsanız kargo şirketiyle iletişime geçebilirsiniz.

Kısa süre önce vermiş olduğunuz siparişinizi ‘Siparişlerim’ sayfasında göremiyorsanız, 24 saat beklemenizi öneririz. Eğer 24 saat sonra tekrar baktığınızda da siparişinizi görüntüleyemiyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Küçük ev aletleri grubu ürünleriniz için ve eğer ürünün kullanımıyla ilgili bir sorunuz varsa iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz. Lütfen aldığınız ürün küçük ev aletleri grubuna ait değilse satış sonrası servis ve ürün iadesi konularında, ürününüzü aldığınız web sitesiyle iletişime geçiniz.

Bütün mağazalarımızın konum bilgilerini ana safyamızdaki en aşağıda bulunan ’Mağazalarımız’ sekmesinden görüntüleyebilirsiniz.

Sitemizden beğendiğiniz ürünleri dilediğiniz miktarda sepetinize ekleyerek alışverişe başlayabilirsiniz. Siparişinize farklı ürünler ekleyerek alışverişinizi devam ettirebilir dilediğiniz zaman sağ üst köşedeki Sepetim bölümünden alışveriş sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. 

Üyelik bilgilerinizi doldurarak işleme devam ettiğinizde sistem sizi ödeme sayfasına yönlendirecektir. Ödeme yöntemini seçerek ödeme bilgilerinizi doldurabilir ve alışverişinizi güvenle tamamlayabilirsiniz.

Siparişiniz tamamlandıktan hemen sonra işleme alınacak ve tüm aşamalarda tarafınıza gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır.

Alışveriş Sepetim sayfasındaki “Kupon kodunu gir" alanına kampanya kodunuzu girerek kuponu kullan dediğinizde kupon kodu geçerli ise kampanya indirimi sepetinize uygulanacaktır.

 

Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılmaktadır. Sistemimizde kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde tutulmamaktadır. Yaptığınız işlemler SSL Sertifikaları ile şifrelenerek gerçekleştirilmektedir.

Satın almak istediğiniz ürünün detay sayfasındaki “E Posta Adresiniz” bölümüne mail adresinizi girerek “Stoğa Girince Haber Ver” butonunu tıklamanız gerekmektedir. Ürün stoklara girdiği anda mail aracılığı ile bilgilendirileceksiniz.

İptal & İade

Siparişimi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım ?

"Siparişlerim" sayfasından veya "Sipariş Takibi" nden giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.
İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al
Ürünleri faturası ile beraber tek bir pakete koy
İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla

Siparişinizi iade etmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.

  1. Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  2. Sipariş Detay sayfasında bulunan ''Kolay İade'' butonu ile Ücretsiz İade Kodunuzu alınız.
  3. Ücretsiz İade kargo kodunuzu ve Alıcının 292084687 Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek, paketinizi faturanız ile birlikte Yurt İçi Kargo'ya verebilirsiniz.
  4. İade edeceğiniz ürünü faturası ve Yurtiçi Kargo iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz yeterlidir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edilebilir.
  5. Set ürünlerin iadesinde, setin tamamının aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
  6. İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
  7. İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.

Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım ?

Uyarı: Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz
Siparişini Bul
Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını "Siparişlerim" sayfasından veya "Sipariş takibi" nden öğrenebilirsiniz.
İptal Et
Siparişlerim sayfasından, Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Takip Et
İptal ve Para iadenizin durumunu Siparişlerim sayfasından veya Sipariş takibi butonundan takip edebilirsiniz.

Siparişinizi iptal etmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.

  1. Siparişinizi ancak faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz, Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
  2. Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya siparişi geri iade gönderebilirsiniz.
  3. Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını ilgili siparişin detay sayfasında görüntüleyebilirsiniz.
  4. Sipariş Detayı > Siparişi İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz
  5. Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  6. Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.

İptal ettiğim ürünümün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?

İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır. Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

 

 

İade ettiğim ürünümün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?

İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren 10 iş günüdür. Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıma sürecinin ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

İade ettiğim ürünümün durumunu öğrenmek istiyorum, ne yapmalıyım?

İade ettiğiniz ürünün durumunu öğrenmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.

1- Siparişlerim sayfasına gidiniz.

2-İlgili sipariş detayından iade ettiğiniz ürünün son durumunu kontrol edebilirsiniz.

 

Siparişim haberim olmadan iptal edildi, ne yapmalıyım ?

Siparişiniz bizim tarafımızdan yalnızca tedarikçi kaynaklı bir gecikme nedeniyle iptal edilebilir. Bu nedenle ürünlerinizin gönderimi gerçekleştirilememektedir.

Siparişinize ait ücret iadesi bankanıza bağlı hesabınıza 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.

Kargo & Teslimat

Siparişim hala kargoya verilmemiş görünüyor, ne yapmalıyım?

Ürünleriniz sipariş detayınızdaki "Tahmini Kargo Tarihi" nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir. Önceliklendirme işlemi yapılamamakta olup nelirtilen kargoya teslim tarihinin aşıldığını görüntülüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Siparişim yanlış/eksik geldi, ne yapmalıyım?

Siparişinizde paket  içi eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz.

  1. İlgili koliyi ağzı açık şekilde fotoğraflayın. ( Koli boyutunu ürünler gözükecek şekilde fotoğraflayınız)
  2. ‘İletişim Formu' aracılığıyla eksik parçanızı belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte paylaşmalısınız.

Talebinizi üzerine size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.

Siparişim kargoda, ne zaman elime ulaşır ?

Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.

  1. Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.
  2. Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

 

Kargo gönderi kodumu nasıl öğrenebilirim?

Kargo şirketinden cep telefonunuza gelen SMS üzerinden ya da Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.

 

Kargo ile ilgili problem yaşıyorum, ne yapmalıyım?

Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişkenlik gösterebilmektedir,

  1. Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
  2. Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
  3. Farklı bir problem yaşıyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Siparişler

Siparişime ürün/ürünler eklemek istiyorum ne yapmalıyım?

Siparişlere yeni bir ürün eklenememektedir. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz.

Faturamı görüntülemek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişlerim> Detay > Fatura görüntüle adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz.

Site üzerinden ödeme yapamıyorum, ne yapmalıyım?

Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir. Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır. Eğer siparişiniz kargoya verildiyse ve adres değişikliği yapmak istiyorsanız kargo şirketiyle iletişime geçebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Siparişim Ne Durumda?

Üye girişi yaparak sipariş detaylarınızdan veya üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip butonundan siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Siparişiniz Tedarik Sürecinde ise  Sipariş Detay sayfanızda gördüğünüz Planlanan Gönderim Tarihi sonuna kadar hazırlanarak Yurt İçi Kargoya teslim edilecektir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde, Sipariş Detaylarınızda bulunan Kargo Takibi butonundan siparişinizin kargo durumunu da görebilirsiniz.  

Siparişim Kaç Günde Elime Ulaşır?

Ürünlerin kendi detay sayfasında kargoya veriliş tarihi belirtilmektedir. Bu bilgi anlık stoklar için geçerli olup, stokların tükenmesi ya da stok girişi olması durumunda güncellenmektedir. 

Siparişinizi tamamladıysanız, üye girişi yaparak kontrol edebileceğiniz Sipariş Detay sayfasında yer alan Planlanan Gönderim Tarihinde kargoya verilecektir.
Üye olmadan sipariş verdiyseniz , Sipariş Takip butonuna tıklayarak kontrol edebileceğiniz Sipariş Detay sayfasında yer alan Planlanan Gönderim Tarihinde kargoya verilecektir.

Ürünlerim Kırık/Hasarlı Teslim Edildi?

Teslim aldığınız set içeriğinde 5 adete kadar kırık/hasarlı parça bulunması durumunda web sitemizden “Kırık Parça Talep Formu” nu doldurmanız gerekmektedir. Forma parça adlarını yazmayı ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu fotoğrafı eklemeyi unutmayın. Bu durumda elinizdeki kırık parçaları bize göndermenize gerek yoktur.

Bunun dışındaki hallerde Kargo firmanızdan “Hasar Tespit Tutanağı” tutturmanız gerekmektedir.

Set olarak satılan ürünlerde Hasar Tespit Tutanağı tutturmadıysanız ve 5 adetten fazla kırık/hasarlı parça olması durumunda ürünü faturası ile birlikte Yurt İçi Kargo aracılığıyla bize geri gönderebilirsiniz. 
Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz.

'' Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının 292084687 Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek faturanızla birlikte Yurt İçi Kargoya paketinizi verebilirsiniz ''

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Ürün fiyatı artmış ise , hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde,  firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Sitenizde Kredi Kartı Bilgilerimi Vermem Güvenli mi?

Sitemiz kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır. Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin 3. şahıslarca görünemeyeceğinin işaretidir. Sitemiz, bankalar tarafından da kullanılan EV SSL sertifikasına sahiptir. EV SSL sertifikası sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

Sitemiz, ödeme için Finans Bank, İş Bankası, Ak Bank, TEB ve Yapı Kredi bankalarına ait e-ticaret Sanal POS sistemlerini kullanmaktadır.

Bizimle paylaştığınız kredi kartı bilgileriniz; adres, telefon, mail adresi vb. kişisel bilgileriniz hiçbir şekilde başka kuruluşlarla paylaşılmayacaktır ve gizli tutulacaktır.

Alışverişimi Ne Şekillerde Ödeyebilirim?

Sitemizden vereceğiniz siparişleri kredi kartınızı kullanarak peşin ya da taksitle veya Banka kartı ile veya ödeme sayfasındaki diğer ödeme yöntemlerini kullanarak gerçekleştirebilirsiniz. 

Hangi Kredi Kartlarıyla Taksitli İşlem Yapabilirim?

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde anlaşmalı kredi kartları ile 9 taksite kadar ödeme yapabilirsiniz. 

Sitemizde kullanabileceğiniz anlaşmalı kredi kartları:

Worldcard

Maximum Kart

Bonus Card

CardFinans

Axess Kredi Kartı

Paraf Card

Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.Ödeme sayfasındaki diğer tüm alternatif ödeme yöntemlerini kullanabilirsiniz.

Alışverişimde Taksit Seçeneğinden Nasıl Yararlanabilirim?

Ödeme aşamasında kart numaranızı girdikten sonra taksit seçenekleri karşınıza çıkacaktır.

Kredi Kartı ile Siparişimi Tamamlayamıyorum Sebebi Nedir?

Kredi kartı ödemesinde sorun ile karşılaştığınızda kredi kartınızın ait olduğu bankanın müşteri hizmetlerine ulaşarak kredi kartınızda blokaj, limit sorunu, online alışverişe açık olup olmaması, kart ailesinin özelliklerini taşıyıp taşımaması veya teknik bir problem olup olmaması konusunda bilgi almanızı rica ediyoruz.

Kredi Kartımdaki Puanlarımla Sitenizden Alışveriş Yapabilir miyim?

Sitemizden kredi kartı puanları ile alışveriş yapılamamaktadır.

Ürün Arızalı Çıkarsa Ne Yapmalıyım?

Aldığınız ürün hasarlı ya da ambalajı deforme olmuşsa bunun için Hasar Tespit Tutanağı gerekmektedir.

Ürününüzü teslim almadan gelen kargo personeli ile kontrol ederek ürünün kolisinde hasar görmeniz durumunda Hasar Tespit tutanağını tutturarak kargoyu geri göndermeniz gerekmektedir.

Teslim aldığınız kargolar için iade işlemi yapmak isterseniz Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilrsiniz.

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Ürün fiyatı artmış ise , hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde,  firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Alışverişi Tamamlayıp Tamamlayamadığımı Anlayamadım Ne Yapabilirim?

Sitemizden üye girişi yaparak siparişlerim bölümünden , üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşedeki Sipariş Takip butonundan sipariş oluşturup oluşturmadığınızı görebilirsiniz.

Eğer herhangi bir bilgi yer almıyor ise 0850 25 25 572 Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz

Kupon Kullanım Koşulları Hakkında Bilgi Alabilir miyim?

Size bildirilen kupon kodunu “Alışveriş Sepetim” sayfasında bulunan ürünlerin hemen altında yer alanSize özel indirim kupon kodunu girinizkısmına tıkladığınızda açılan kutucuğa girdiğinizde indirim gerçekleşecektir.

Kuponunuz herhangi başka bir indirim veya kampanya ile birleştirilemez veya nakite çevrilemez. Kuponunuz belli tarih aralıklarında ve belirlenen ürünlerde geçerlidir.

Fatura Elime Ulaşmadı, Ürün İademi Faturasız Nasıl Yapabilirim?

Faturanıza web sitemizdeki Sipariş Detay Sayfanızdan ulaşabilirsiniz. 

Teslimat ve Fatura adresinizi farklı girdiyseniz, faturanız siparişiniz kargoya verildikten itibaren en geç 7 iş günü içerisinde kesilecektir. Bu durumda aynı şekilde Sipariş Detay Sayfanızdan ulaşabilirsiniz.

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Satın Almak İstediğim Ürün Stokta Yok, Tekrar Stoğa Girer mi?

Satın almak istediğiniz ürünün detay sayfasındaki “E Posta Adresiniz” bölümüne mail adresinizi girerek “Stoğa Girince Haber Ver” butonunu tıklamanız gerekmektedir. Ürün stoklara girdiği anda mail aracılığı ile bilgilendirileceksiniz. Bu bilgi anlık ve kısıtlı adetteki stoklar için de gelebileceğinden ürüne ait stok kısa süre de tekrar bitebilecektir.

Satın Aldığım Ürünler İçin Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde kargo ücreti  işlem sırasında alışveriş tutarınıza eklenir.
Teslimat esnasında kargo firmasına ayrıca bir ödeme yapmanıza gerek kalmamaktadır.

Ürünlerin Garantisi Var mı?

Her ürün için garanti süresini ürünün kendi sayfasında yer alan açıklamalardan kontrol edebilirsiniz.

Yurtdışına Teslimat Yapılması Mümkün mü?

Yurt dışına gönderim yapılmamaktadır.

Verdiğim Siparişte Adres/Alıcı Değişikliği Yapabilir miyim?

Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır.

Kargo Beni Adreste Bulamaz İse Ne Olur?

Eğer teslim adresinde kimse bulunmaz ise, paketinizi almanız için kapınıza Kargo İhbar Notu bırakılır ve kargo şubeye geri getirilir. Şubeye getirilen kargonuzu 3 iş günü içinde şubeden teslim almanız gerekmektedir. Belirtilen sürede teslim alınmaz ise kargo firmamıza iade edilir ve 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Ürün fiyatı artmış ise, para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde, aynı ürünü daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Yararlanmak için firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

İade Süresi Kaç Gündür?

İade süresi, siparişinizi teslim aldıktan itibaren14 iş günüdür.

Yurt İçi Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunu, ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz.

'' Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının 292084687 kodlu Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek faturanızla birlikte Yurt İçi Kargoya paketinizi verebilirsiniz ''

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Kargoya Verilen Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişinizin her aşamasında olduğu gibi , kargoya verildikten sonra da SMS ve e-posta yoluyla size takip etmenizi sağlayacak gerekli bilgiler iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise Siparişlerim bölümündeki ilgili siparişinizin Sipariş Detayına tıklayarak ta Kargo Takibi butonundan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz. 

Ürünümü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmalıyım?

Sipariş Detay sayfanızdan Kolay iade butonuyla iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

'' Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının 292084687 kodlu Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek faturanızla birlikte Yurt İçi Kargoya paketinizi verebilirsiniz ''

Yurt İçi Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilrsiniz.

İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir.

Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.

 

Mağazadan İade Yapabilir miyim?

Mağazalardan iade işlemi gerçekleştirilememektedir. 

Ücret İadem Kaç Günde Yapılacak?

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak size bilgi verilmektedir.

Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş günü değildir.

İade İçin Ürünlerimi Kargoya Verdim, 10 Gün Oldu, İşlemim Ne Durumda?

İade süresi, gönderimi sağladığınız tarihten itibaren değil iade ürünler depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar ve en geç 10 iş günü içerisinde süreç tamamlanarak size bilgi verilmektedir.

Siparişimi İade Ettim, Geldi mi?

İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız “Yurtiçi Kargo” firmasından/şubesinden iade ettiğiniz kargo için gönderi takip numarasını talep edebilirsiniz.

Bu takip numarası ile gönderi takibinizi ve firmamıza teslim olduğu tarihi,  göndericisi olarak siz kontrol edebilirsiniz. 

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz için süreç tamamlanarak size bilgi verilmektedir.
 

Ücret İadem Yapıldığında Bana Bilgi Verilecek mi?

Ücret iadeniz gerçekleştiğinde mail ve sms yoluyla tarafınıza bilgi verilmektedir.

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz için süreç tamamlanır.

Ücret İadem Neden Taksitli Yapıldı?

İlgili tutar firmamızca , bankanıza tek seferde iade edilmektedir.

Taksitli alışverişinizin iade tutarının kartınıza taksitli yansıması bankanız ile ilgili bir durumdur. Bu konuda bankanız ile temasa geçmeniz gerekmektedir.

Siparişim Kusurlu/Defolu Geldi, Ne Yapmalıyım?

Aldığınız ürün hasarlı ya da ambalajı deforme olmuşsa bunun için Hasar Tespit Tutanağı gerekmektedir.

Kargoyu teslim aldıysanız Yurt İçi Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz.

'' Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının 292084687 kodlu Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek faturanızla birlikte Yurt İçi Kargoya paketinizi verebilirsiniz ''

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Ürün fiyatı artmış ise , hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde,  firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Siparişim Yanlış/Eksik Geldi, Ne Yapmalıyım?

Eksik koli / Eksik ürün / Eksik Ürün İçeriği vb. durumları bize bildirmeniz gerekmektedir. Dilerseniz İade etmeden önce ;

Koli eksik ise kargo firmasından destek almamız gerektiğinden konuyu bize iletebilirsiniz.

Koli içi eksik var ise ilgili koliyi ağzı açık olacak şekilde fotoğraflayıp web sitemizdeki  'iletişim formu' aracılığıyla yazılı talebinizi ilgili fotoğrafı da ekleyerek iletebilirsiniz.

Talebiniz doğrultusunda inceleme işlemi başlatılacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

 

Ürünümü Değiştirmek İstiyorum , Ne Yapmalıyım ?

Ürün değişimi maalesef yapılamamaktadır.

Ürününü size teslim edildiği esnada hasarlı/kusurlu/defolu vb. durumda ise Sipariş Detay sayfanızdan Kolay iade butonuyla iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Ancak aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır.

Ürün fiyatı artmış dahi olsa, hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde, firmamıza talebinizi iletmeniz yeterlidir.

Siparişimi İptal Etmek İstiyorum , Ne Yapmalıyım ?

Sipariş Detayı sayfasında bulunan Siparişi İptal Etmek İstiyorum butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.

Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.

Adet veya satır iptali yapılamamaktadır. İptal işlemini yalnızca tüm siparişiniz için talep edebilirsiniz.

Siparişimin bir kısmını iptal etmek istiyorum , Ne Yapmalıyım ?

Adet veya satır iptali yapılamamaktadır. İptal işlemini yalnızca tüm siparişiniz için talep edebilirsiniz.

Sipariş Detayı sayfasında bulunan Siparişi İptal Etmek İstiyorum butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.

Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip butonu aracılığıyla sipariş detayı sayfasına ulaşabilirsiniz.

 

Sipariş verdim ama gözükmüyor , ne yapmalıyım ?

Ödeme aşamasını da tamamlayarak siparişinizi verdiniz ancak siparişlerim sayfasında ilgili siparişinizi göremiyorsanız, en geç 24 saat içerisinde siparişiniz görünür hale gelecektir.

Kargo Takibi Yapamıyorum, Ne Yapmalıyım ?

Siparişinizdeki ürünler faturalanarak paketleme aşamasına geçer ve süreç sonunda kargoya hazır hale getirilir.

Bu yüzden faturası kesilen siparişinizin kargo gönderi kodunun oluşması biraz zaman alabilir.

Gönderi kodunuz aynı günün akşam saatlerinde veya sonraki gün oluşacaktır.

Bu süre 24 saati aştığı takdirde dilerseniz firmamızdan iletişim formu veya destek hattı aracılığıyla bilgi isteyebilirsiniz.

 

En Çok Merak Edilenler

Siparişim kırık/hasarlı teslim edildi

Siparişinizin kırık/ hasarlı teslim edilmesi durumunda aşağıdaki işlemleri uygulayabilirsiniz.

  1. Siparişlerim sayfasına gidiniz.
  2. Sayfada bulunan Talep Oluştur butonuna tıklayınız.
  3. Kırık Parça Talep Formunu doldurunuz.
  4. Kırık Parça Talep Formuna sipariş numaranızı, kırık parça adedini, kırık parça ürünün tam adını ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu tek karelik görseli eklemeyi lütfen unutmayınız.

İade ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı

İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren 10 iş günüdür. Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıma sürecinin ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz

Siparişim hala kargoya verilmemiş görünüyor

Siparişinizin geciktiğini düşünüyor ve sipariş detayınızda belirtilen kargoya teslim tarihinin aşıldığını görüntülüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Siteden ödeme yapamıyorum

Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir. Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

 

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum

Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır. Eğer siparişiniz kargoya verildiyse ve adres değişikliği yapmak istiyorsanız kargo şirketiyle iletişime geçebilirsiniz.

Verdiğim siparişi görüntüleyemiyorum

Kısa süre önce vermiş olduğunuz siparişinizi ‘Siparişlerim’ sayfasında göremiyorsanız, 24 saat beklemenizi öneririz. Eğer 24 saat sonra tekrar baktığınızda da siparişinizi görüntüleyemiyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Farklı bir e-ticaret sitesinden aldığım Karaca marka ürünüm hakkında sorum var’

Küçük ev aletleri grubu ürünleriniz için ve eğer ürünün kullanımıyla ilgili bir sorunuz varsa iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz. Lütfen aldığınız ürün küçük ev aletleri grubuna ait değilse satış sonrası servis ve ürün iadesi konularında, ürününüzü aldığınız web sitesiyle iletişime geçiniz.

Bana en yakın Karaca mağazasının yerini öğrenmek istiyorum

Bütün mağazalarımızın konum bilgilerini ana safyamızdaki en aşağıda bulunan ’Mağazalarımız’ sekmesinden görüntüleyebilirsiniz.

Kampanyalar ve Alışveriş

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Sitemizden beğendiğiniz ürünleri dilediğiniz miktarda sepetinize ekleyerek alışverişe başlayabilirsiniz. Siparişinize farklı ürünler ekleyerek alışverişinizi devam ettirebilir dilediğiniz zaman sağ üst köşedeki Sepetim bölümünden alışveriş sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. 

Üyelik bilgilerinizi doldurarak işleme devam ettiğinizde sistem sizi ödeme sayfasına yönlendirecektir. Ödeme yöntemini seçerek ödeme bilgilerinizi doldurabilir ve alışverişinizi güvenle tamamlayabilirsiniz.

Siparişiniz tamamlandıktan hemen sonra işleme alınacak ve tüm aşamalarda tarafınıza gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır.

Kampanya kodumu nereye girebilirim?

Alışveriş Sepetim sayfasındaki “Kupon kodunu gir" alanına kampanya kodunuzu girerek kuponu kullan dediğinizde kupon kodu geçerli ise kampanya indirimi sepetinize uygulanacaktır.

 

Kart bilgilerim güvende mi?

Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılmaktadır. Sistemimizde kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde tutulmamaktadır. Yaptığınız işlemler SSL Sertifikaları ile şifrelenerek gerçekleştirilmektedir.

Tükenen ürünler ne zaman stoğa girer?

Satın almak istediğiniz ürünün detay sayfasındaki “E Posta Adresiniz” bölümüne mail adresinizi girerek “Stoğa Girince Haber Ver” butonunu tıklamanız gerekmektedir. Ürün stoklara girdiği anda mail aracılığı ile bilgilendirileceksiniz.

Sipariş Ayrıntıları

Kırık Parça Talep Formu

Değerli Müşterimiz ,
Kırık parça talebinde bulunurken, sipariş numaranızı yazmanızı ve mutlaka kırık parçanın bulunduğu fotoğraf görselini ‘’Dosya Seç’’ kısmından eklemenizi , parça adını ve adetini ( 1 adet servis tabağı, 2 adet yemek tabağı, 1 adet kase) belirtmenizi rica ederiz.
+90
karakter daha yazabilirsiniz.
karakter daha yazabilirsiniz.

Adres

KARACA Headquarters

KARACA ZÜCCACİYE TİCARET VE SANAYİ A.Ş.

Cumhuriyet Mahallesi Yeni Yol 1 Sk. Now Bomonti Apt. No: 2/12 Adres Kod : 3371525803
Şişli/İstanbul
Harita

Satış Sonrası Servis ve İade

Yakuplu Mahallesi Beysan Sanayi Sitesi Birlik Caddesi No:24
Beylikdüzü/İstanbul
Harita

Mağazalarımız



Bize Yazın

Değerli Müşterimiz ,
Kırık parça talebinde bulunurken, sipariş numaranızı yazmanızı ve mutlaka kırık parçanın bulunduğu fotoğraf görselini ‘’Dosya Seç’’ kısmından eklemenizi , parça adını ve adetini ( 1 adet servis tabağı, 2 adet yemek tabağı, 1 adet kase) belirtmenizi rica ederiz.
+90
Kampanyalarımız ile ilgili detaylı bilgi ve sorularınız için Kampanyalar sayfamızı ziyaret edebilirsiniz
karakter daha yazabilirsiniz.

En Çok Merak Edilenler

Siparişinizin kırık/ hasarlı teslim edilmesi durumunda aşağıdaki işlemleri uygulayabilirsiniz.

  1. Siparişlerim sayfasına gidiniz.
  2. Sayfada bulunan Talep Oluştur butonuna tıklayınız.
  3. Kırık Parça Talep Formunu doldurunuz.
  4. Kırık Parça Talep Formuna sipariş numaranızı, kırık parça adedini, kırık parça ürünün tam adını ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu tek karelik görseli eklemeyi lütfen unutmayınız.

İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren 10 iş günüdür. Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıma sürecinin ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz

Siparişinizin geciktiğini düşünüyor ve sipariş detayınızda belirtilen kargoya teslim tarihinin aşıldığını görüntülüyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir. Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

 

Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır. Eğer siparişiniz kargoya verildiyse ve adres değişikliği yapmak istiyorsanız kargo şirketiyle iletişime geçebilirsiniz.

Kısa süre önce vermiş olduğunuz siparişinizi ‘Siparişlerim’ sayfasında göremiyorsanız, 24 saat beklemenizi öneririz. Eğer 24 saat sonra tekrar baktığınızda da siparişinizi görüntüleyemiyorsanız iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

Küçük ev aletleri grubu ürünleriniz için ve eğer ürünün kullanımıyla ilgili bir sorunuz varsa iletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz. Lütfen aldığınız ürün küçük ev aletleri grubuna ait değilse satış sonrası servis ve ürün iadesi konularında, ürününüzü aldığınız web sitesiyle iletişime geçiniz.

Bütün mağazalarımızın konum bilgilerini ana safyamızdaki en aşağıda bulunan ’Mağazalarımız’ sekmesinden görüntüleyebilirsiniz.

Nasıl Yaparım?

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.